Descriere: Muzica si tot efectul generat de aceasta creeaza printre adolescenti si nu numai tendinte de moda, care din pacate pentru ei nu sunt foarte accesibile pe piata, iar unde se gasesc, preturile depasesc bugetul adolescentului roman. Un astfel de magazin ofera o gama variata de haine pe diverse stiluri cum ar fi : hip hop, rock, emo etc. Printre adolescenti aceste haine sunt la mare cautare, dorind prin ele sa isi arate apartenenta la o anumit mod de gandire sau de
exprimare. Piata romaneasca ofera foarte putin pe acest domeniu si de aceea este o nisa de exploatat.
exprimare. Piata romaneasca ofera foarte putin pe acest domeniu si de aceea este o nisa de exploatat.
Resurse necesare: - studiul si documentarea in ceea ce priveste stilurile de imbracaminte (daca nu sunteti priceputi in domeniu trebuie sa aveti grija sa cumparati ce este la moda in acest moment)
- achizitia hainelor din alte tari (daca sunt second-hand, se va avea grija ca acestea sa vina cu un certificate de igiena, altfel nu o sa treceti de vama)
- inchirierea si amenjarea unei locatii in acest scop (daca nu dispuneti de fonduri suficiente, se poate opta si pt deschiderea unui magazin online)
- stabilirea unui nume sugestiv pentru magazinul dvs.
- promovarea produsului printr-un site, flyere, carti de vizita (se va pune accent pe promovarea in licee)
Avantaje: - sunt produse la mare cautare
- in functie de cantitatea cumparata, investia este mica-medie
- proces comercial simplu
Dezavantaje: - societatea comerciala se va face cu atentie in vederea selectarii domeniului de comert intracomunitar, iar din nou mare atentia ca furnizorul dvs sa elibereze si un certificate de igiena pe langa factura.
- fluctuatiile in moda
Concluzii: Aceste produse au un caracter inedit, si anume ca pe langa o haine obisnuita, ofera clientului si o emotie aparte, ceea ce genereaza in el instictul rapid de a cumpara. O astfel de afacere nu poate avea decat succes.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu