Descriere:
Cumparaturile de imbracaminte sunt pentru unele persoane un adevarat deliciu,
fiind dispuse, chiar si ore intregi, sa petreaca clipe de neuitat calcandu-se
in picioare prin centre comerciale si parcari. Pentru altele aceasta
activitate nu este tocmai cea mai placuta, insa de mare necesitate. Un serviciu
care sa ne faciliteze cumparaturile de imbracaminte ar fi de mare interes, fara
a fim nevoiti sa petrecem ore in aglomeratie sau sa facem achizitii de pe net
cu deznodamant de buric dezgolit.
Serviciul
ar putea incepe prin obtinerea masurilor clientului, preferintelor de culori,
stiluri, marci preferate, stare produs(second, outlet, nou) si stabilirea unui
buget. Astfel se realizeaza pentru fiecare client in parte un profil fizic si
preferinte de stil. Datorita tehnologiei se poate incerca si o abordare de tip
transmitere de poze in timp real clientilor cu articolele de imbracaminte, de
asemenea tot prin intermediul tehnologiei putem oferi clientului siguranta ca
vom face achizitia articolului dorit la cel mai bun pret, asta presupune o
analiza de preturi de la diferite centre comerciale pentru aceeasi unitate de
produs. Un avantaj foarte interesant al acestui serviciu este ca un specialist
avand ochiul format si cunoscand stilurile care sunt la moda, poate face
achizitii chiar mai bune pentru un client, decat clientul insusi.
Profiturile
din acest serviciu se obtin prin perceperea unei taxe pe articol vestimentar.
Serviciul nu exista pe piata, deci nu va pot oferi o suma care s-ar putea
percepe, insa asta se stabileste in functie de complexitatea achizitiei si,
bineinteles, de fitele clientului.
Resurse necesare:
- trebuie sa fii o persoana careia ii plac plimbarile prelungite in mall
- cunostinte minime de moda, documentare pe domeniu
- tangente cu tehnologia
Avantaje: -
serviciul nu necesita investitie sau necesita o investie simbolica
- daca
shoppingul este o placere, se obtine profit intr-un mod placut
Dezavantaje: -
exista o mare parte de persoane care simt o placere in a sta in mall mai mult
ca acasa si de aceea serviciul nu poate prinde la toate categoriile de
persoane.
Concluzii:
Asigurandu-ne ca vom cumpara exact articolul vestimentar care il vrem, care ne
este bun, care ne pune in evidenta si la cel
mai bun pret si toate acestea
fara a sta o secunda la o coada este aproape un vis. In aceste conditii
clientul platind taxa respectiva face si o economie cu achizitia si scapa si de
multe batai de cap. Aceasta afacere / serviciu daca e conceput organizat nu poate avea decat
succes.
Chiar crezi ca asta este o idee buna ? Nu cumva rolul magazinelor online este tocmai acela de a te scuti de plimbarile prin mall ?
RăspundețiȘtergerechiar cred, ca altfel nu publicam. :P Pentru ca sustinem sau conlucram cu idei care promoveaza cumparaturile online nu in seamna ca un serviciu auxiliar nu este o idee buna. Tu nu crezi asta ?!
RăspundețiȘtergerehttps://www.facebook.com/haine.secondhand.50?ref=tn_tnmn
RăspundețiȘtergere