Descriere: De multe ori suntem pusi in situatia in care pur si simplu nu stim sa facem un anumit lucru sau nu gasim o solutie optima la o problema care trebuie rezolvata urgent. Ce frumos ar fi sa putem apela 24 din 24 la un serviciu care sa ne ajute sa rezolvam orice problema pe care o intampinam. Sa sunam la un numar, sa explicam problema si imediat sa ni se ofera solutia. Avem, din pacate, materia prima pentru o astfel de afacere, miile de specialisti care lucreaza in fast-fooduri pt ca au avut ghinionul sa nu se nasca in familii cu suficiente pile.
Sistemul acestei afaceri este de o complexitate ridicata, pentru ca presupune imbinarea elementelor tehnologice si psihologice intr-o armonie aproape perfecta. O abordare mai delicata ar fi profitarea imperceptibila de disperarea unui specialist. Adica cumva sa fie inlocuita lipsa de onoare a activitatii cu aportul de comoditate si profitabilitate.
Afacerea se va desfasura in sistem de tip call center, cu preluarea apelului si efectuarea legaturii catre specialistul necesar. Profiturile se vor incasa pe baza de apeluri telefonice taxabile.
Astfel se poate realiza o strategia ca din suma obtinuta prin apelarea specialistului sa i se ofere acestuia un anumit procent. Avantajul cel mai mare este ca se poate implementa sistemul de a se incasa banul prin apelare la centrala serviciului, iar pe urma apelul sa fie redirectionat spre specialistul care poate lucra f. lejer telefonic la domiciliu. Adica incasarea sa se faca pentru apelarea la serviciu, nu pentru durata de timp in care se explica solutia unei probleme. Caci altfel stim, cum e romanul, o sa vorbeasca in silabe pentru a solutiona o problema in cateva ore.
Resurse necesare: - realizarea de contacte de colaborare cu specialistii (asta presupune a discuta despre ceea ce presupune afacerea si a le explica avantajele de comoditate si profitabilitate, adica munca la domiciliu care presupune oferirea de solutii telefonic)
- incheierea unui contract cu un agent telefonic care sa presupuna obtinerea de profit prin apeleuri telefonice taxabile
- obligatoriu este realizarea unui site care sa ofere toate informatiile necesare si informatiile referitoare la costurile apelarii la acest serviciu
- angajarea unei persoane care preia apelurile taxabile, iar mai apoi sa le redirectioneze catre persoana care sa ofere solutionarea problemei interlocutorului.
Avantaje: - investitie redusa
- este un serviciu necesar si inexistent pe piata romaneasca
- se pot obtine profituri importante cu efort minim
Dezavantaje: - cu o stategie de functionare buna, acest serviciu nu prezinta dezavantaje
Concluzii: Fie ca nu stii unde se introduce o garnitura, un coeficient sau un tampon, un serviciu de acest gen iti poate clarifica lucrurile. Un simplu apel telefonic, un mic cost si problema e rezolvata.
Multumesc de sfaturi!
RăspundețiȘtergere