Organizarea targurilor de vechituri private

Descriere: Oamenii in general au o atractie speciala pentru targurile de vechituri, posibilitatea de a gasi produse necesare mult sub pretul pietei sau comori la pret de chilipiruri ii face pe multi sa se trezeasca dimineata la ore inimaginabile pentru a nu rata eventualele ocazii de la targul de vechituri.
 In tara sunt cateva orase mari unde targurile de vechituri se organizeaza saptamanal in aceeasi locatie de cele mai multe ori cu un pret de intrare simbolic. Exista orase in care nu se organizeaza deloc, iar multi clienti sau vanzatori in orasele care se organizeaza saptamanal si-ar dori sa fie mult mai dese aceste targuri de vechituri.
   Ideea de afacere pe care o propun este organizarea de targuri de vechituri private amplasate direct pe proprietatea vanzatorului sau la alta locatie privata stabilita de vanzator. Serviciul va consta in organizarea si promovarea evenimentului de vanzari dorit de client. Sa presupunem ca aveti un client care detine multe vechituri de care vrea sa scape cat mai repede, aceasta o sa va ofere o suma, in schimbul careia dvs veti aduce la o data stabilita un numar x de clienti doritori sa caute si sa cumpere produse second hand ieftine. Pentru a promova serviciul de organizare targuri de vechituri veti avea nevoie de o platforma online de promovare prin intermediul careia oamenii (viitorii vizitatori) sa aiba posibilitatea sa se inscrie. Din acest serviciu se pot obtine bani in multiple moduri, spre exemplu : se poate lua o taxa de la vanzator fixa, se poate lua un procent de vanzari, se pot percepe taxe de inscriere de la vizitatori, etc.
Resurse necesare: 
  • realizarea unui site, care va avea rolul de scurta prezentare a proprietatii si a produselor ce urmeaza sa fie vizitate, cat si rolul de a promova si inscrie vizitatorii. Inscrierea se poate si prin expediere de mail-uri, nu e nevoie de platforme online complexe.
  • stabilirea strategiei de plati, prin ce modalitate se vor obtine bani
  • odata ce promovarea creste, se va trece la contactarea viitorilor clienti (vanzatori) si propunearea ofertei spre o viitoare colaborare.
  • o foarte buna promovare a serviciului atat online cat si offline.
Avantaje: 
  • este o idee de afacere din care ar castiga toate partile implicate
  • targurile de vechituri sunt evenimente care se bucura de participarea multor categorii de persoane
  • este o idee de afacere inexistenta la noi in tara
  • investitia este foarte mica
Dezavantaje: 
  •  este o afacere care se aplica mai mult clientilor care detin locuinte la sol, case vile, foarte greu pentru cei care locuiesc la bloc, eventual in cazul lor ar fi si posibilitatea organizarii evenimentului intr-un garaj sau la intrarea intr-un garaj.


Concluzii: Acest serviciu de organizare de targuri private de vechituri poate fi un mare succes, mai ales ca vanzatorii nu au de transportat marfa la targurile care se organizeaza o singura data pe saptamana, iar clientii (vizitorii) isi pot satisface pasiunea de a frecventa targurile de vechituri in orice zi a saptamanii.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu