
ambalat sub forma finala sau boabe si vandut in magazine alimentare.
Resurse necesare: - documentarea in ceea ce priveste intreg procesul de realizare
- experimentarea procesului pana cand produsul atinge cea mai buna forma comerciala
- realizarea strategiei dorite de vanzare
- cheltuieli cu achizitia cantitatilor de sorg
- cheltuieli cu achizita diferitelor unelte sau ambalaje necesare producerii si comercializarii
Avantaje: - este un produs inovator
- pe piata romaneasca nu se cunoaste existenta unui producator sau importator de minipopcorn
- investitia este foarte mica
- monopol pe piata romaneasca
- procesul de realizare este foarte simplu
Dezavantaje: - daca se realizeaza o strategie buna de vanzare, acest produs nu prezinta dezavantaje.
Concluzii: Acest produs va aparea in curand si in Romania, iar caracterul inovator, succesul pe piata si calitatile superioare fata de popcornul traditional, poate aduce celui care investeste intr-o astfel de afacere sume importante.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu