joi, 3 decembrie 2015

Vanzarea remediilor naturiste prin call center


Exista cateva firme mici la noi in tara care practica aceasta activitate, o activitate cu investitii reduse, munca in limitele normale si profituri monstruoase. Aceasta afacere este vanzarea prin call center a remediilor naturiste indicate in diferite afectiuni. Astfel in loc de o gramada de costuri cu chirii in zona cu vad comercial bun, amenajari spatii comericiale, diverse autorizatii si personalul din magazin, se organizeaza un call center care presupune doar costurile fixe cu abonamentele telefoanelor.

    Mai pe larg activitatea incepe prin vanzarea prin telefon a unui produs de catre operatorul call center, produsul vandut este trimis de la depozitul cu care se colaboreaza la adresa destinatarului (prin diferitele servicii postale, curierat). Operatorul call center va fi platit in functie de target, practic cand operatorul nu face vanzari, firma nu are pierderi, cand face vanzari toata lumea castiga.
     O atentie sporita trebuie alocata pregatirii operatorilor atat specific pe produsele vandute, cat si pe anumite tehnici si metode de sporire a eficientei vanzarilor prin telefon. Sunt necesare selectarea produselor care vor fi vandute si realizarea listelor de preturi cu adaosul corespunzator. Telefoanele vor fi date in general la intamplare din cartile de telefoane, pagini aurii offline/online.
    Avantajul cel mai mare al acestei afaceri este ca, nefiind un punct de vanzari direct cu publicul, locatia call centerului poate fi aproape oriunde, chiar si la dvs in apartament. Pe langa acest avantaj, nu sunt de ignorat nici sumele imense care se obtin. Salariile fixe sunt in medie undeva la 20% din valoarea vanzarilor realizata de fiecare angajat intr-o luna. Restul e venit din care daca scadem pretul de achizitie al produselor de depozit ramanem cu un profit enorm. Este o afacere care merita luata in calcul.  

Un comentariu: