luni, 3 octombrie 2011

Idei de afaceri : Comercializare de supe in regim fast-food ( Soup Stand)

Descriere: Aceasta afacere este de mult prezenta pe pietele internationale si se bucura de un adevarat succes. Afacerea consta in producerea unor sortimente de supa si vanzarea in recipiente usor de consumat. Se poate opta pentru paharele din carton utilizate de multe fast-food-uri pentru cafea. La acestea se va oferi clientului si o lingura de plastic si servetele. O portie se va vinde la un pret care va depinde de sortimentul de supa si cantitatea ceruta. Acesta se va stabili de managerul afacerii. Vanzarea poate fi realizata in regim fast-food, iar inexistenta unui fast food
de acest gen pe piata noastra, ne poate duce cu gandul la o franciza de succes. De la inceput se va pune mare accent pe alegerea numelui (scurt si expresiv gen : “hot soup”, “soup stand”, “soup to go” etc.)
Resurse necesare: - documentarea in ceea ce priveste dorinta pt produs a publicului din zona dorita
                             - documentarea in ceea ce priveste retetele posibile de realizare
                             - infiintarea unei societati comerciale
                             - inchirierea unei locatii mici cu trafic ridicat
                             - achizitia veselei necesare
                             - realizarea siglei dorite
                             - achizitia paharelor de carton cu sigla imprimata
                             - achizitii de ingrediente si testarea retetelor pana acestea ating cel mai bun aspect si gust posibil.
Avantaje: - inexistenta pe piata noastra
                - desi investia este destul de mare, un avantaj considerabil este ca la genul aceasta de produse adaosul commercial este foarte ridicat
               - cost al ingredientelor scazut
               - posibilitati de francizare
Dezavantaje: - chiria unei locatii in zona cu trafic ridicat poate fi la un pret destul de mare
Concluzii: Un foarte bun plan de afaceri si de extindere, poate face din aceasta afacere o franciza de succes.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu