
de acest gen pe piata noastra, ne poate duce cu gandul la o franciza de succes. De la inceput se va pune mare accent pe alegerea numelui (scurt si expresiv gen : “hot soup”, “soup stand”, “soup to go” etc.)
Resurse necesare: - documentarea in ceea ce priveste dorinta pt produs a publicului din zona dorita
- documentarea in ceea ce priveste retetele posibile de realizare
- infiintarea unei societati comerciale
- inchirierea unei locatii mici cu trafic ridicat
- achizitia veselei necesare
- realizarea siglei dorite
- achizitia paharelor de carton cu sigla imprimata
- achizitii de ingrediente si testarea retetelor pana acestea ating cel mai bun aspect si gust posibil.
Avantaje: - inexistenta pe piata noastra
- desi investia este destul de mare, un avantaj considerabil este ca la genul aceasta de produse adaosul commercial este foarte ridicat
- cost al ingredientelor scazut
- posibilitati de francizare
Dezavantaje: - chiria unei locatii in zona cu trafic ridicat poate fi la un pret destul de mare
Concluzii: Un foarte bun plan de afaceri si de extindere, poate face din aceasta afacere o franciza de succes.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu