
de client.
Trimiterea unor astfel de felicitari este o metoda de mentinere a contactelor de afaceri din ce in ce mai folosita, insa si un mod de a face urari pentru anumite ocazii speciale. Clientul va reusi sa trimita felicitarile dorite, scrise manual cu minimul de efort catre prieteni sau parteneri de afaceri. Pe langa costurile de achizitie a plicurilor, felicitarilor si timbrelor, clientul va achita si un comision.
Resurse necesare: - abilitati caligrafice medii
- realizarea unui site
- achizitia unei game cat mai variate de felicitari
- promovarea serviciului
Avantaje: - este un serviciu foarte util
- munca usor de realizat, sunt necesare doar abilitati caligrafice medii
- invetitii initiale foarte scazute
- un astfel de serviciu este tot mai cautat
Dezavantaje: - pot aparea in cazul unei unorari modeste a comenzilor.
Concluzii: Prin caracterul sau inovator , acest serviciu aduce avantaje considerabile ambelor parti prezente in actul comercial.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu