
frizerilor/frizeritelor este foarte dificila, fiind necesare in cazuri extreme aplicarea de camere de filmat, iar prin acest proces se va stii exact unde este frizerul si cati bani trebuie sa intre in casa. Site-ul va fi astfel conceput incat sa fie afisate orele ocupate ale fiecarui frizer, astfel incat sa nu apara incurcaturi si o onorare deficitare a unor comenzi. Un cost suplimentar ar fi ca va trebui sa se asigure decontarea transportului sau realizarea de la inceput a abonamentelor pe mijloacele de transport. Odata cu cresterea popularitatii , serviciul poate functiona si in week-end sau chiar non-stop.
Resurse necesare: - costuri cu achizitia aparatelor si uneltelor necesare procesului
- alegerea numelui si a siglei ( ex: webcuts, netcuts, homehairstyle, hairstyleathome, frizeriavirtuala, etc.)
- costuri cu realizarea unui site performant
- costuri de transport (achitarea abonamentelor de transport in comun, pentru o eficienta mai mare a frizerilor li se pot acorda anumite zone de activitatea ale orasului in proximitatea locuintei)
- o foarte buna organizare ( pentru a evita haosul este necesara afisarea pe site a orelor libere ale frizerilor, astfel incat sa existe destul timp de deplasare de la o locatie la alta)
- este necesara existenta unui operator telefon care sa anunte comenzile recente
Avantaje: - costuri foarte reduse comparativ cu frizeriile clasice
- comoditate mare a clientilor
- program flexibil al frizerilor
- pe site pot fi afisate diferite tipuri de frizuri, pe care clientul sa si le aleaga in momentul in care apeleaza la acest serviciu
Dezavantaje : - este necesara anuntarea clientului in scopul alegerii, inainte de venirea frizerului, a unui loc in casa eficient pentru desfasurarea procesului, pentru evitarea dezordinii.
Concluzii: Acest serviciu poate deveni foarte popular, mai ales ca pe client il scuteste de statul la cozi, iar frizeriei ii dispare chiria lunara. O astfel de afacere, promovata eficient si cu un plan foarte bine pus la punct, poate avea un succes foarte mare.
Foarte Frumos .
RăspundețiȘtergereda, insa ce te faci cand dupa primul tuns, frizerii se vor intelege direct cu clientii? :)) Le dai Iphoneuri cu FindMyPhone? Si apoi ce? :))
RăspundețiȘtergerePai f. simplu, prin oferirea de beneficii clientului si prin o baza de date organizata prin care sa se tina legatura cu potentialii, actualii si viitorii clienti. De exemplu, pe acel site sa existe posibilitatea de a creat conturi de utilizator si sa fie facute oferte clientului gen :la 2 servicii al treilea gratis sau anumite reduceri de fidelitate. O astfel de strategie simpla, ar face clientul mereu sa prefere avantajele financiare personale decat tunsul la negru :P .
RăspundețiȘtergereBuna tuturor.
RăspundețiȘtergereIn scurt timp voi demara acest serviciu de frizerie la domiciliul clientilor.
Site-ul este in lucru si achizitionarea uneltelor este in curs de desfasurare.
Deplasarea la domiciliul clientului se va face cu masina personala.
Mentionez ca sunt din orasul Iasi si am varsta de 22 ani.
Intrebarea mea este pentru barbatii de orice varsta din orasul iasi si nu numai,
Veti apela la acest serviciu de frizerie la domiciliul clientului ?
Da ? , Nu ?
De ce nu ?
Buna! Mult succes!
RăspundețiȘtergereAm încercat mai de mult aceasta varianta, insa fără succes.
RăspundețiȘtergerewww.andystyle.ro
RăspundețiȘtergereBuna seara, in legatura cu "frizerul la domiciliu" proiectul a luat amploare?
RăspundețiȘtergereAs vrea mai multe detalii. Va multumesc.