Aceasta
afacere necesita o investitie foarte mica fata de o afacere
traditionala si nu sunt necesare nici foarte multe cunostinte.
Principalul dezavantaj al acestei afaceri este ca nu poate fi
realizata decat in orasele mari ale tarii.
Pe
scurt afacerea consta in inchirierea pe luna a unor proprietati,
apartamente, garsoniere sau case si subinchirierea acestora in regim
hotelier (pe noapte). La un scurt calcul o garsoniera inchiariata cu
200 de euro pe luna, va fi subinchiriata in regim hotelier la 150 lei
pe noapte. Daca intr-o luna se inchiriaza doar 20 de zile se obtine
un profit de 3000 lei sau 650 euro. Chiar si la o chirie minima pe
noapte de 100 de lei se obtine la 20 de zile tot mai mult de dublu
decat investitia initiala.
Unele
dezavantaje ar fi ca multe proprietati la preturi accesibile nu sunt
tocmai finisate moder, aici va fi nevoie probabil de o investitie in
finisarea si utilarea acestora pentru a obtine profitul maxim. Un alt
dezavantaj rezulta din curatenia constanta care trebuie facuta dupa
fiecare client, la fiecare subinchiere proprietatea trebuie sa se
prezinte impecabil.
Aceasta
afacere se preteaza pentru orasele mari ale tarii sau pentru zone
turistice non sezoniere unde exista o cerere mare pentru un astfel de
serviciu.
Salut,
RăspundețiȘtergereSuna foarte bine ideea asta si recunosc ca m-am gandit la ceva asemenator.
Singurul lucru inca incert este legalitatea sau fiscalitatea operatiunii. Unii spun ca se poate da o taxa standard la ANAF, altii ca trebuie verificat cu vecinii si administratia blocului inainte etc. Si toate asta ca si proprietar direct.
Ca si chirias care are sub inchiria nu am reusit sa gasesc informatii. Sincer, prin cautarea raspunsului am gasit blogul si postarea aceasta.
Apreciez orice informatii imi puteti oferi,
Multumesc
Salut,
ȘtergereNu sunt nici pe departe un guru in acest domeniu, dar din cunostintele mele NU este nevoie de acordul vecinilor sau al administratiei, cat timp imobilul nu serveste drept sediu social al unei firme. Procedura pentru inchiriere in regim hotelier difera in functie de modul in care are loc activitatea (Persoana fizica, PFA, SRL), dar va fi nevoie de o casa de marcat electronica in oricare dintre cazuri (inclusiv daca alegeti sa operati ca persoana fizica, casa de marcat va functiona in baza CNP-ului) In orice caz, o discutie cu un reprezentant ANAF ar trebui sa clarifice toate aspectele necesare. Cel putin eu asta am de gand sa fac, cel mai bine este sa mergi direct la sura. Desi prin popor umbla vorbe cum ca nici ei nu ar sti de capul lor, dar asta este alta discutie. Spor in toate!
Nu ar strica nici putina matematica daca tot ne apucam de afaceri. La 150 de lei pe noapte.. 20 de nopti ==> 3000 lei. In conditiile in care 200 de euro sunt cam 1000 de lei ===> profitul este 2000 in loc de 3000. Sa nu mai mentionam ca daca angajezi si ceva personal de curatenie si rezulta ca incel mai bun caz ramai pe 0 la finalul lunii.
RăspundețiȘtergerePăi dacă te apuci de afaceri pentru început eu zic că trebuie să ai si disponibilitatea necesară pentru a face acest lucru. E și dacă există disponibilitate, iti găsesti timp o oră să faci curățenie pentru a nu mai avea nevoie de persoană la curățenie, pentru început. Eu așa zic, mă poți contrazice dacă gresesc. Poate de la 5-6 apartamente în sus să ai nevoie de persoană la curățenie
Ștergere